søndag 26. april 2009

Russeknuter

I og med at jeg er russ kan jeg alltids legge ut her hvilke russeknuter jeg tar og annet morsomt som skjer.

Regler for russeknutene:

For at knutene skal være gyldige må man ha:
- Et medlem av hovedstyret

eller

- To fra skolerussestyret

eller

- To medruss

eller

- Tre foreldre
...som vitne på at man har tatt knuten.

- En skoletime er 45min.

- En 0,33 liter er en øl. På samme måte er en øl en 0,33 liter.
- En skoledag er fra kl.08:30 - kl.15.00.

- En dag er 12 timer.

- Alle knuter som innebærer sexuelle, eller erotiske handlinger må være frivillig fra begge parter.

Russetiden er perioden: 25.april - 17.mai. Knutene kan kun gjøres i denne perioden dersom ikke annet er spesifisert.



La meg starte med dagen idag:
I dag møtte jeg mange andre gode venner, som også er medruss. Herlige som vi er fant vi ut at vi skulle ta noen russeknuter, og det ble:

§006 - Kjøre fem runder i en rundkjøring (tut hvis nødvendig) - Lekebil
§008 - Bade utendørs før 1.mai – Ispinne
§056 - Stoppe russekjøretøyet og løpe tre ganger rundt kjøretøyet - LEGOstoppskilt



Hittil har jeg også tatt:

§012 - Ha gymtime med russedress/bukse - Dukkesko
§029 - Kline med en russ av samme kjønn – Rosa fjær

§081 - Kline med en med rødt hår – Rød fjær


- Arr, arr


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar