onsdag 16. februar 2011

Et nytt liv

Endelig, ENDELIG! Valpen er i hus og jeg kunne ikke ha vært mer glad. Jeg har verdens søteste bilder av Azzi på telefonen og på kamera, men selvfølgelig klarer ikke jeg å finne ledningen. Typisk.. Men så fort jeg finner den kommer bildene. Jeg er bare så utrolig forelska i valpen, selv om den tisser og bæsjer inne, hyler og skal ut hver tredje time om natten, biter i alt og alle og setter seg helt på bakbeina når ho skal gå med bånd. Men hva kan jeg si? Det er vel sjarmen med valp :) Ikke at jeg kan si at det er så mye sjarm i å tørke avføring, men alikevel klarer jeg ikke å bli sint på den vakre valpen som står der. Azzi, min Azzi!

For de som ikke vet: Det er en svart Labrador Retriever, fra Cha's kennel i Halden.

Jeg kan love at så fort jeg finner ledningen kommer bilde!

1 kommentar:

  1. Gratulerer :) Sikkert en nydelig hund <3 Har sendt deg blogg initasjon - kommer du inn på bloggen min ? www.siiv-heeleenee.blogspot.com

    SvarSlett