lørdag 2. april 2011

Triks

Jeg synes Azzi blir bare flinkere og flinkere. Hver eneste dag trener vi litt på forskjellige triks. Hittil kan ho "sitt", begynner å få teken på "ligg", ho vet at ho skal sitte og så se meg i øynene føre ho får maten sin og jeg satt med ho i ca. fem minutter nå nettopp føre ho viste hva ho skulle når det kommer til "gi labb".
Azzi ser meg i øynene i fem-ti sekunder føre ho får maten også. Ho er så tålmodig og ligger ganske lenge på morgenen, føre ho ber om å få komme ut.
Det jeg er mest stolt over å ha lært ho, så langt, er at ho setter seg og jeg rygger veldig langt bakover, og ho sitter der bare så søt og ser på meg :) Jeg prøvde det ute i hagen her om dagen og da kunne jeg gå mange meter bakover føre ho fikk belønningen. Mange, mange ganger på rad klarte ho det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar