torsdag 3. mars 2011

Dakar liten..

Uff, idag hadde vi en liten ulykke! Lille Azzi lå i sofa'n og gnagde på en sko av ett eller annet. Noe vi fikk fra oppdretteren hvertfall. Den lille skulle absolutt snu seg rundt på ryggen og ligge sånn. Istedenfor å legge seg tilbake samme veien fortsatte hun å snurre. Det endte med at hun datt ned på gulvet og begynte å hyle som en stukken gris! Hun hylte og hylte, men fikk roet seg ned etter ca. et halvt minutt - kanskje litt mindre. Jeg hadde virkelig hjerte i halsen og prøvde å roe ho ned så mye jeg kunne. Det var virkelig ikke lett! Ende verre ble det da ho haltet litt når hun gikk etterpå.

Mange ville nok ha dratt rett til en dyreklinikk, men jeg og Richard bestemte oss for å vente litt og se hvordan det gikk. Vi så det gikk sakte, men sikkert over. Ho la seg i gangen, et sted som MÅ være hennes favoritt plass, og ho fikk favoritt bamsen sin - enda en ting vi fikk med fra oppdretteren =)

Cha's kennel, i Halden er virkelig å anbefale. Kjempe koselig dame som driver den og flotte hunder som hun selger. Man merker ganske fort at dette ikke er noe hun gjør kun for pengene, men det er en "hobby" og noe hun virkelig brenner for. http://www.chaskennel.com Dette er hjemmesiden hennes.

Lille Azzi er nå helt i orden og løper og leker etter ballen vi har kjøpt. Virker som det er ingen bivirkninger av det som skjedde. Vi skal også ta vaksine om to uker og da virker det som det følger med en full helseskjekk. Iallefall på ene dyrebutikken, "Tam". Ikke var hun redd for sofa'n etterpå heller. Jeg blir bare mer og mer glad i den hunden!

Slik fant vi Azzi liggende i gangen og sov. Jeg ler hver gang jeg finner ho i en eller annen rar stilling :p Beklager hvis kvaliteten er litt dårlig, men det er tatt med telefonen. Jeg ville ikke vekke vakringen vår, så jeg tok bilde med det første jeg fant, som da ble telefonen :)

2 kommentarer:

  1. Uff da :( Stakkars.. Men ser jammen ut som det gikk bra :) Det der er akkuratt som og se hunden min.. Bare din en mindre :( Litt trist.. Men veldig søt er hun da <33

    SvarSlett